Värk&gnäll?

Min rygg mår inte som den ska. Ont. Fick painkillers av min sweets igår när jag pluggade och gnällde över min värk. Detta resulterade i trötthet, men jag fortsatte plugga. Och lagom när vi hade lagt oss i sängen, ja, inte ville jag sova då.
Jag lider av en väldigt irriterande åkomma (för alla andra.) Jag ska nämligen jämt vara social och börja prata när man lagt sig i sängen och motparten förväntar sig att man ska sova. Äsch.
Vi hade dock vettiga diskussioner och det ledde åtminstonde någon vart.

Idag? Jag har varit bad girl. Skulle infunnit mig på idrotten imorse i badhuset. Sa pass på det. Så jag hoppade till nästa lektion, som vi tydligen inte hade (!!), men det gav mig tid att göra klart ett arbete. Men nu är jag trött, mycket trött.
Och råga på det så ska jag storhandla snart. Men inte får jag sova i tid, för kl 21-23, då har jag tvättid -muttra-


Lagom gnälligt inlägg, men jag tycker om er ändå! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0