Tre av varje

Tre jobb jag har haft: Städerska, bartender, (vad heter det när man sorterar bokföring typ?)
Tre platser jag bott på: Berga, Mesta, Hällbybrunn (alla dessa ligger i Eskilstuna
Tre TV-program: Navy CIS, 2 ½men, Gossip girl
Tre favvoplagg; Slappa tee's, långa tröjor och t-shirtar, pyamasbyxor (!)
Tre  favoriträtter: Asiatiskt, kyckling- och feta sallad, finsk laxsoppa
Tre platser där jag helst skulle vara just nu: I värmen och strosa runt bland sevärdheter, Åbo, Stockholm

Hittade detta på Stina-Lee's blogg så jag tänkte att ni skulle få lite snabbfakta om mig. Skojsigt!

Kommentarer
Postat av: Linus

Nu jävlar är jag igång igen!

2009-03-11 @ 04:18:40
URL: http://kemisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0