Sova sova sova

Jag är väldigt trött efter helgen. Hade behövt sova ett par timmar till. Trots det så har jag ändå lyckats få sovmorgon idag till 09:50 istället för våran vanliga tid som är 08:30. Men jag somnade efter tolv inatt, så jag är smått trött efter dom få timmar sömn i helgen.

Jag hade en grym oplanerad, men väldigt skoj utekväll i lördags! Det är väl dom som sägs vara dom bästa?
Jag fick skratta, dansa och släppa loss med kul sällskap. Det är vad som räknas.

Igår så led jag icke av några konstiga besvär ifrån lördagsnatten, utan var mänsklig och på topp. Blev bjuden på mat hos en tjejkompis och vi uppdaterade oss om senaste skvallret ofcourse. Men bara när det gällde oss själva. För vem orkar hålla koll på precis alla andra?
Kvällen bestod av massa mys med mackor, te och Beck. Vi kom fram till något igår. Natalia dejtar.
Tiden får utvisa vad som sker framöver. Men just nu, då känns det bara bra!

Vad gjorde ni i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0