Denna helg

Ska spendera hela helgen hos Honom minsann. Han kom med det förslaget då jag ville ha en lugn helg :)
Så ikväll blir det väldigt lugnt eftersom jag varit allt annat än pigg idag. Ibland hatar jag att vara kvinna då denna period i månaden gör mig halvdöd. Så det blir tv-tittande misstänker jag.
Imorgon på dagen hoppas jag på att vi ska bowla. Han, jag och lillen. Kvällen är fortfarande lite osäker kring. Jag hade hoppats på lugnt där också, men det kom förslag i vägen. Så tror vi är på separata ställen på kvällen.
På söndag ska jag träffa "vakten" vilket var ett tag sedan. Vi har nog mycket babbel att ta igen.

Vad ska ni hitta på, lugnt eller helgalet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0