Girls night out

Det går åt Gin longdrinks när man är här! Eftersom dessa inte går att få tag på i Sverige så är det nästan det enda jag velat sörpla på här. Och så hittade jag en ny favoritdrink på båten;

2cl Jack Daniels
2cl Contreau
      Citronlemonad
       7up/sprite


Igår kväll hängde vi på uteserveringen på Poro. Vidare till terassen på Onnela. En sväng till Club Marilyn. För att sedan ta oss tillbaka till Onnela.
Jag begav mig mot "hemmet" vid 3, efter att ha först hämtat en kebab-tallrik som smakade väl i natten.


I sällskap av 2 damer i Åbo, Jasmina&Susanna



Susanna blev lite sådär efter några Gin longdrinks



Och så fortsatte kvällen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0