ännu en måndag

Nu är det sommarlov och snart är man lost på vilken veckodag det är. Nedräkningen till Åbo-resan kan börja, woho! Den 18 juni åker jag mot mitt älskade Åbo och alla underbara människor där. Ska bli great!

Idag tog jag en fika med min beloved kusin. Lite snicksnack sådär. Trevligt trevligt.
Jag är inne på att skaffa mig en kavaj (och en jeans-jacka.) Men jag har ännu inte hittat någon. Just nu ångrar jag lite att jag inte köpte den jag provade på Zara i Stockholm för ett par veckor sen. Idiot. Men men, ska ju upp innan båtresan till storstaden, så hoppas på lite shopping.

Köpte dock ett nagellack på MakeUpStore i färgen Elin. Fastade grymt för färgen! Så strax blir det att lacka naglar efter att ha lagat spagetti & köttfärssås, diskat, tvättat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0