Adventure on a bike

Nu är jag hemkommen efter att ha varit i Naantali (Nådendal) några timmar med en gammal kompis från Åbo. Inte sett honom på ett tag, så det var läge att ta igen allt skvaller om kärlekliv och för hans del ett familjeliv. Vilket man egentligen kan säga att jag har också.
Så vi satt i solen och drack ett par och snacka skit. Jag tog mig även ett snabbt dopp i havet då det var grymt varmt idag. Vattnet var dock inte det varmaste, vilket inte hjälper min förkylning.

Ikväll blir det lugt. Känner att jag behöver vila lite, så hoppade över att åka in till Åbo och sätta mig på en uteservering.


En öl och en lonkero slank ner


Och vi hade grym utsikt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0