pyamasparty

Igår var den roligaste kvällen på länge! Utan alkohol dessutom.
Det skulle varit pyamasparty med massor av tjejer och spel igår, men det slutade med att vi endast var 4 st brudar, vilket var lika roligt det! Vi spelade Cranium (stavning?) och Vilda gester, vilket ledde till en del skratt. Jag har själv aldrig försökt  mig på charader förän igår. Och fy satan vad skoj det var!



Klura på ordlist



Uttryck "Slå klackarna i taket"
Hur tänkte jag där när jag ritade? Lina förstod dock ändå.



Malin kör Uttryck "Platt som en pannkaka"

Kvalitén på fotona är inte den bästa överhuvudtaget, men man urskiljer thank God var det är åtminstonde. Jag vet, jag måste uppdatera mig i digitalkamera-världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0