Vardagliga ting

Skola idag med heldag.
På svenskan fick jag en bok av Jonas Gardell som hette Jenny som vi ska analysera och diskutera. Började läsa den och den verkar riktigt intressant faktiskt. Ska läsa lite ikväll, just för att jag är nyfiken på vad som händer näst.
Lyckades även komma på imorse att jag hade prov i Samhällskunskap, på privatekonomi. Pluggade på imorse och kom endast 2,5 poäng ifrån MVG, vilket kändes bra.

Vet ni vad jag mer lyckats med? Äntligen bestämt mig för vilken mini-laptop jag ska ha! Så idag beställde jag en ASUS EEE PC 1000H, svart. Den hämtar jag imorgon på Onoff. Äntligen! Nu har jag något att göra när vi åker upp till Sälen v9.
Och såklart så tecknade jag ett abbonemang på tre, för mobilt bredband. Så skönt så!

Och en till spännande sak! Testade spinning idag. 30 min distans. Mina ben höll på att vika sig! Jobbigt var det minsann. Man ska icke underskatta cykling!
Men det var definitivt mitt svettigaste och flåsigaste träningspass hittills. Något säger mig att jag kommer återkomma.

< Min sötnos som jag får hem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0