Sminkning at Kicks

Jag förstår egentligen inte varför det kallas rådgivning eftersom man blir sminkad, inte mycket mer. Fick dock förfrågan om ifall det var något speciellt jag ville prova, var väl nån grej.
Fastnade mycket för Dior. Köpte deras ansiktsvatten och skall köpa make-up rengöringen. Även deras nya foundation Nude är grym.
Dock är det lite dålig kvalité på bilderna med tanke på att blixten är trasig, men det får duga.

Det som användes var:
Foundation
- Dior "Diorskin nude" nr.30
Puder - Clarins "Powder compact" nr.20 natural beige
Rouge - Dior "Bronze Harmonie" (sunshine blush) nr.1

Mascara - Lancome "Booster XL"
                    Lancome "Amplicils" svart  (tyckte varken hon eller jag speciellt bra om trots att jag ville prova)
Ögonskugga - Nouba "Single eye shadow" 10 + 21 (?)
                           Lancome A50/410

Ögonbryn - Anastasia "medium ash"   (mycket bra)

Läppar - Isadora pump n plump 53



Basic dag-makeup


Ögon make-up som jag var grymt nöjd med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0