Skönhetssnack

Äntligen sitter jag och knappar på min mini-pc! Den fyller upp min förväntningar och tre-anslutningen gick galant.
Imorgon ska jag fixa med dom större detaljerna så som uppdelning av hårddisk osv.

Höromdagen köpte jag ett nagellack från Kicks för endast 24.50:-. Det var halva rea-priset. Nagellacket kommer från Lumene "Quick & chick nr 24 New world". En gammelrosa färg, perfekt för dig som är som jag och vill ha diskreta men fräscha naglar.
Jag kör normalt sett bara med ljust rosa eller fransk manikyr. Har sällan omålade naglar.

Lumene tycker jag överhuvudtaget har bra produkter. Använder även deras ansiktsrengöring och ansiktsvatten ur Matt Touch-serien, samt deras kroppspeeling. Fungerar bra för mig!

Vad använder ni för rengöring för ansiktet? Någon serie ni kan rekommendera för blandhy, och tilltäppta porer?


Kommentarer
Postat av: amanda

ja, precis!

jag har aldrig testat på en cross men äskar att gå/springa på bandet. men jag bor i en liten 1a så ett stort klumpigt löpband får ej plats :P

2009-01-21 @ 00:16:44
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0