Pluggis?

Att införskaffa en mini-laptop innebär både för- och nackdelar.
Fördelen är att jag just nu trots att jag inte gick till skolan, sitter på biblioteket och pluggar lite. Med datorn med dig + det trådlösa internetet så kan du plugga vart du är befinner dig eftersom du har tillgång till det livsnödvändiga Google och Wikipedia.
Det negativa är att du är näst intill beroende av din dator och har den med dig 24/7. Jag menar, tänk om man missar en blogg-update? Ironi. Jag är fast i nördarnas värld. Dock trivs jag. För jag tänker satsa på skolan minsann!

Hm. Måste ta en vända på stan sen, det kliar i mina shopping-nerver. Mjauw.


Varför ser leendet totalt framtvingat ut? Höhö


Visst är halsbandet fint? Kap ifrån Kicks. Love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0