Paus

Nu är jag helt slut och ligger i min säng för en stunds vila. Solade innan träningen, så nu har jag fått en fin fräsch färg med hjälp av brun-utan-sol igår + solarium idag.
Träningen gick kanon och det var skönt att varva löpband med cykeln.

Efter träningen åkte jag iväg för att handla. 1,5h nästan i affären! Herregud säger jag. Men nu har vi massa bas-grejer hemma igen och mat för några dagar.

Har ni sett att dom har ett hörn på Hemköp där man kan göra egengjord müsli och välja sina ingredienser? Jag såg det för ett tag sedan, så smet in även dit och blandade ihop diverse fröer, frukt och bovete. Ska bli spännande att smaka imorgon bitti.



En seg Natalia.
Nu har ni ett ansikte på mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0