Loréal extra volume collagen mascara

Jag varnar er, så som många andra har gjort på forum. Denna mascara är bland dom värsta mascaror jag har testat! Och jag har testat en hel del.
Makeup-artisten som brukar ge mig råd varnade mig för den, men jag köpte den trots allt eftersom jag såg sizen på borsten och hade sett reklamen. Men, lurad.
Fransarna klumpar ihop sig och det ser ut som att du har 4-5 tjocka klumpiga fransar. Borsten är svår att arbeta med och sticks om du kommer åt franskanten pga av dess strån.

Nu var dom så snälla så jag fick byta ut den mot Maxfactor False Lash Effect. Hon rådde mig till den från början, men dumt nog lyssnade jag inte. Den är med gummiborste och ska separera fransarna bra. Återkommer med omdöme när jag har provat den.




VARNING FÖR KLUMPIGA FRANSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0