Lördagsnatt/Söndagsmorgon

Blev ingen bild på teét igår/tidigare. Jag var nämligen för stressad för Strängnäs. Jag var ute på BK där mina vaktkompisar jobbar lördagar. Första gången i Strängnäs. Hade ingen förhoppning där runt 10 när jag kom dit och såg folket.
Men vid halv 12-12, då raggade en kille upp mig och förde mig till deras bord. Ja, 2 av dom kom jag att umgås med hela kvällen. Jag dansade, drack och diskuterade! Jag vet inte om ena killen var allvarlig. Men han påstod att han var så uttråkad och impulsiv, så han tyckte vi skulle ta oss till första bästa ställe jag var sugen på. Egypten kanske? sa han. "Vad skulle du säga om att vakna med solen i dina ögon?". "Sol och att se snö" försökte jag med. Mitt försök med att förklara för honom att jag som ensam tjej inte åker någonstans med en okänd kille verkade inte gå in. För han försökte tamejfan hela natten. Men men, charmigt hade det väl varit, om jag hade varit den sorten. Men to bad, du siktade fel.

Nu är det dags att sova efter ringande efter polis för bil på golfbana(?!) + utgång med hund pga av behov. Klockan är herregud halv 6! Jadu, hoppas ni sover gott. Det tänker jag göra minsann!

Kram, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0