Let's dance part 2

Jag började såklart titta förra fredagen på Let's dance med tanke på alla intressanta deltagare, men även för att ha något skoj att bänka mig framför på fredagar efter yogan.

Ikväll var det quick-step och rumba som gällde. Vissa par var såklart bättre än andra. Mina favoriter just nu är Magnus Samuelsson (att karln kan röra sig så!), och Laila Bagge. Vilken snygg kvinna med härliga moves!

Ett par förvånade mig dock! Visst att Jonathan kan dansa, det är ju självklart. Men i första avsnittet så var Isabella "BlondinBella" Löwengrip lite utav bambi på hal is, så som juryn uttryckte det. Dock så har jag såklart full förståelse för att hon aldrig dansat förr och att det då inte blir i världsklass.
Men idag blev jag förvånad! En riktigt bra quick-step tyckte jag att Jonas och Bella lyckades få ihop! Duktigt gjort tjejen!


Magnus Samuelsson med partner Annika



Tobias och Laila


Isabella och Jonathan

Kommentarer
Postat av: C

Isabellas partner heter väl iaf Jonathan... och inte Jonas

2009-01-17 @ 03:34:16
Postat av: Natalia

Det har du helt rätt i!

Det var jag som var lite virrig och trött. Men nu är namnet rätt. Tur någon har huvudet på skaft! :)



Natalia

2009-01-17 @ 17:19:51
URL: http://opietas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0