Gymdag

Idag ska jag till Forever och köra helkropp på gymmet. Ska bli så skönt! Tränade nämligen aldrig i måndags pga att jag helt enkelt inte kände för det, var rätt trött. Och jag anser att ifall man inte känner för något, då ska man inte göra det. Det är väl vad den fria viljan handlar om?

Senare  ikväll är det även Kostföreläsning på Forever träning&hälsa. Så det ska jag besöka! Första gången jag var på en sån var några månader sedan, och jag fick reda på en del. Så det ska bli lärorikt igen.


Träningsupplägg

  • Uppvärmning 10 min
  • Benpress
  • Ryggdrag
  • Glute/rumpa
  • Bröst/triceps
  • Biceps
  • Axlar
  • Ländrygg
  • Mage
  • Nedvarvning minst 10 min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0