Förmiddagsträning

Godmorgon!

Idag är jag ledig. Det är jag varje torsdag. Så skönt så. Trots det så är jag vaken redan, för jag tänkte ta mig iväg till ett pass på gymmet eftersom jag hoppade över det igår. Efter det blir de att storhandla.
Mitt gympass består i regel utav:

- Uppvärmning på löpband 10 min
- Benpress
- Glute/rumpa
- Ryggdrag
- Bröst/triceps
- Axlar
- Biceps
- Ländrygg
- Mage
- Nedvarvning minst 10 min

Varje maskin kör jag just nu 3x12 på. Följer ett schema som föreningens PA (personliga tränare) har lagt upp för mig, utifrån mina mål.
I februari ska jag träffa henne igen för byte eller ändring av schemat.


Kommentarer
Postat av: amanda

aha okej :/ aa men jag ska nog testa på en crosstrainer.

bra träningspass det du kör!

2009-01-22 @ 13:34:48
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0