Brun utan sol vs. solarium

Jag solade solarium väldigt mycket förut. För att bli brun samt hålla  mig brun. Blev dyrt och tröttsamt i längden. Sen kom jag på att jag skulle prova brun utan sol.
Har varit väldigt tveksam till det då diverse människor fått en orange ton som jag inte ville uppleva. Who wants to look like a carrot? Not me.
Men en urgullig tjej som jag ofta frågar om råd ifrån på Kicks hjälpte mig även gällande detta. Så nu är jag förälskad i Loreáls Sublime Bronze Self tanning gel transparent formula. Funkar kanon! Kan användas i både ansikte och på kroppen.

Dock så märkte jag efter ett tag att man blir (som av alla sådanna produkter) fläckig efter ett tag. Så nu har jag låtit mig bli lite blek igen och satt igång med solarium som jag ska blanda med lite solning på solarium.

Vem tycker inte om att vara fräscht brun på vintern?
Nu ska jag hoppas in i duschen och smörja mig med bus:en!



Kommentarer
Postat av: Denise

Jag föredrar nog solarium :) Det är så skönt att få den tiden för sig själv, man kan liksom bara ligga och slappa och ha det superskönt! Men det är ju farligt att göra det för ofta, vilket är otroligt synd.

2009-01-22 @ 18:43:28
URL: http://ribqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0