Uppe med lördagstuppen

Många tycker nog jag är helt "nuts" som gick upp redan för en timma sedan (08:50) för att tvätta på en lördag. Men varför inte? Jag har legat hemma pga av att jag varit sjuk, hela veckan. Och då har jag sovit till runt 12 varje dag. Så då kunde jag lika gärna se till att vara lite hurtig på lördagsmorgonen.
Dock så somnade jag inte förän runt 3 inatt, så jag fick ju runt 6 timmar sömn bara. Men jag är pigg minsann!

Vad ska ni göra denna lördag? Det är vackert väder åtminstonde.
puss!


Sånna här mornar så kan jag gå upp hur tidigt som helst! vackert så


godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Kläder och skoj

hehe okej, jag tycker inte att dagen är så spec iaf ja :)



Lägg gärna till min blogg på bloglovin om du gillar den :) hehe

2009-02-14 @ 13:33:39
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0