Stockholm goes pocket?

Något som stör mig. Det är att jag denna gång inte hittade något heller. Skoja inte! Nej, en påse kom jag hem med. Vad innehöll den? Jo, pocketböcker. Hela 4 st. Av någon anledning kommer jag alltid hem med pocketböcker därifrån.

Lunchen var trevlig. Lunchen blev till stadsvandring, som blev till fika, som blev till ett par öl i väntan på tåg. Shit, jag gillar snubben! Vi ska ses igen såklart. För är en människa skön, då släpper man den inte bara efter en gång. Så ja, nästa månad förhoppningsvis. Ja, då är det cosmonova som gäller! Jag har aldrig varit där, så han fick till uppgift att ta mig dit nästa gång. Han, jag och en massa skolungdomar. Great!

Beyond retro hade jag väl egentligen mer förväntningar på. Men nej, jag hittade ingenting. Dock fanns det hur coola klänningar som helst! Dock inget man har till vardags.


Grön pärla


Hängde kjolar i taket


Men jag kom hem med intressanta böcker istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0