Stockholm baby!

Stockholm baby!
Imorgon drar jag en sväng till Stockholm över dagen bara. Åh, äntligen ska jag få stilla Stockholms-abstinensen en smula.
Det är så skoj, för jag har egentligen inte varit så många gånger i storstaden, men ändå älskar jag den. Mitt stora problem? Det är det geografiska. Som sagt, så många gånger har jag inte varit där. Så morgondagen som jag ska spendera första tiden själv på stan, den kommer bli intressant. Eniro-karta, den finns i väskan såklart!
Ska på lite av en blind-date-lunch imorgon. Lite därför jag åker upp också. Fast vi dejtar inte. Vi tycker bara att vi är helsköna och borde ses.

På listan:

  • Beyond retro   -    Denna pärla som alla i bloggvärlden (läs mode-bloggvärlden) nämner måste ju bara ses!
  • Weekday         -     Också hört en del prat om
  • Topshop         -      Sa någon skor?
  • Zara                 -      Zara i Stockholm är bättre än Zara i Åbo har jag konstaterat

Ja, resten blir väl strosande. Inte mig emot!


HappyFace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0