Nytt schema för träning

Träffade medlemstränanaren Angelica som lägger upp min träning i fredags. Hon utgår ifrån mina mål med min träning och tillsammans kommer vi överens om vad jag ska satsa på.
Insåg att jag kommer (inklusive idrotten i skolan) att träna 5 dagar/vecka. Helgen blir mina vilodagar.

Min träning kommer att se ut såhär:

  • Måndag  -   Halvt gympass + kondition
  • Tisdag  -   Idrott i skolan
  • Onsdag  -  Hela gympasset
  • Torsdag  -  Muskelstep (alternativt core eller bodypump)
  • Fredag  -  Yoga

Jag har tidigare kört 2 dagar gym + yoga på fredagar. Men eftersom jag inte vill bygga upp mig till en biff så är det viktigt att jag varierar min träning. Mitt mål är ju att få en fit och fast kropp.

Mitt träningskort är nog bland dom bästa köpen jag gjort. Jag älskar det!
Nu är jag så motiverad att jag i veckan ska införskaffa lite nya träningskläder + en ordentlig träningsväska.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag älskar träning :) det bästa som finns!



hoppas du har haft en bra måndag hittils!

2009-02-09 @ 13:00:49
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0