Nattens rester

Gårdagen var minst sagt roande. Inte trodde jag att jag kunde ha kul med modell yngre människor. Men sedär, kvällen var godkänd. Minuset var att den spenderades ute i urskogen, så att komma därifrån när man själv ville, det var inte att tala om. Men jag fick min mat på statoil till slut.

Inget konstigt mående efter natten, vilket är grymt skönt. Kan bero på mina stora mängder vatten och inte så mycket alkohol.
Imorse när jag skulle släntra hemåt såg jag dock ut som bara rester efter natten. Inte vackert. Snarare nästan pinsamt. Håret som ett kråkbo, unken rök-lukt och nada smink. Yummy.

Nu är jag påväg ut till min styvfars mor som bjudit över oss på middag. Vilken tur att man mår som en prinssessa och inte som ett kräk idag. Ungsbakad lax står på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0