Dag 4

Imorgon är det sista dagen på mitt SkiPass. Får se om det blir Lindvallen eller Högfjället då. Idag var det åter en runda i Lindvallen. Provade för första gången på Stina som är en svart backe. Och vet ni? Jag minsann ramlade. Först i den svarta backen, sedan i en röd och även en tredje (!) gång i snögubbe-backen som är blå. Men som "Ulven" sa, det kan hända även den bästa.
Efter att ha sett många andra åka i backarna har jag insett att jag har mycket kvar att lära. Jag har nog  trott att jag är bättre än jag är. Men det är lätt att tro när det går 3 år mellan åken nu för tiden. Men ju mer jag åker, desto mer lär jag mig.


en av dom röda favoriterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0