pressure

Min älskade följde med på yoga idag. Han var väldigt skeptisk och flinade innan passet. Enda kommentaren jag fick efter var att det var skönt att stretcha. Jaha? Haha, mer då? Så jag vet inte om han hata eller gilla. Men jag gillade och det är skönt att få slappna av där efter en skoldag på 9 timmar.

Jag har mycket att göra känns det som just nu, mycket att tänka på. Luciakampanj i skolan på fredag, vilket innebär tema-fest. Cowboys och indianer är det tänkt och jag ska då vara indian-flicka tänkte jag. Då är problemet kläder, såklart. Måste ju sy ihop något vettigt. Ska bli grymt kul i alla fall!
På lördag fyller älskade Emily år. Det ska firas, såklart. Har en underbar idé om en gåva ;) Höhö. Så var det de här med att försöka hitta kanske en klänning och nya skor. Känns lite dumt med öppna killer heels i december aight?

Nu måste jag lägga mig, skola imorgon igen såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0