last days update

BACK. Ok, nu är jag tillbaka på banan igen lite halvt. Har hunnit med lite saker senaste dagarna. Bl.a Saco mässan i Älvsjö som var väldigt intressant. Trevligt att få prata med olika skolor och utbildningar och få en klar bild av saker.
Har även tagit tag i träningen nu. Yoga i onsdags förmiddag och funktionell träning på torsdagen. Jag kan gott säga att torsdagens tränings-pass känns i kroppen än idag och gör sig påmind med sveda i varje rörelse.
Igår var det självklart Idol-kväll, i sällskap av min älskade. Idag bowling. Min karl övervann mig med 2 poäng, ack.

Jag har inte det som krävs. Har du?

I sällskap på mässan. Riktigt trevlig dag.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0