friday, work it

Året börjar närma sig sitt slut. Höstens skoltermin har i alla fall haft sitt slut idag. Trevlig julavslutning, speciellt då våran klass vann Luciakampanjen för i år. Hur stolt?! När rektorn berättade nyheten uppstod stor glädje. Vilken underbar känsla! Vi jobbade så bra tillsammans för att få allt att fungera och det gav resultat.

Efter avslutningen drog jag mig hemåt för att hämta gym-väskan och slet med Fia till gymmet. Första gången på allt för länge jag kämpat nere bland vikterna. Så extremt skönt! Det mest fascinerande var att jag klarade av att lyfta alla tidigare vikter. Hur ofta händer det? Kroppen har inte säckat ihop totalt inte ;)

Det nalkas ett par öl hos Fia ikväll. Jag må vara trött, men inte fan ska jag vara osocial. Lets go!

HR3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0