12 december

PARTYnight. Igår var grymt roligt! Emily bjöd på american pizza, öl, cider, daim-tårta osv osv. Det öppnades paket, riktigt fina presenter. Av mig fick hon en dildo, bara för att. Tycker alla är så stela nu för tiden, så gick mot strömmen. Sen är det ju en kul grej helt enkelt. Och användbar. Precis som ett bestick-set eller nåt. Förbrukningsvara, hehe.

Vi var kvar hemma hos henne till runt halv 12 då taxin väntade på att köra ner vårat fylle-glada gäng till stan där Nybron väntade. Jag spenderade dock mestadels av kvällen på Oleary's där det var mycket bättre drag och en massa roligt folk. Dans dans dans.

Mindre lyckat var min promenad på 1 tim och 45 min hem i minusgrader. Men det är en annan historia.

Ett stycke födelsedagsbarn och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0