have, and not to have

Dagen har varit hursomhelst. Fick ett ryck imorse och började städa i min "styvdotters" (shiet!) rum. Det behövdes. Trots att min karl är otroligt vårdad av sig när det gäller hemmet, så är jag ändå som kvinna snäppet värre. Så nu ligger det inte leksaker och plotter överallt längre. hellyeah

Min mor ringde mig också mitt i dagen, så drog iväg med henne till köpcentret. Lyckat eftersom jag kom hem med ett par jeans i modell mörka stuprör vilket jag för någon dag sedan insåg att jag ville skaffa
Igår blev det en t-shirt och en randig tröja. Tack tack
Dock så hittade jag även ett par stövlar på Scorett i lite mc-stuk som jag har big cravings för. Dreggel dreggel (!!!)
Jag tänker minsann HA dom. Vill vill vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0