where did I go?

Kan jag säga att jag tappat stinget lite? Vistas mer ute i solen än inne vid datorn. Känner att inget vettigt knappas vidare till skärmen just nu. Alla dagar är inte skrivardagar helt enkelt. Samtidigt som jag känner ett behov av minst ett inlägg per dag. Allmänt babbel är vad det blir.


Just nu har jag panik efter lite vårkläder. Mestadelen av min garderob består av svart, lite vitt, och några gråa plagg. Det känns så, trist.
Nu när solen är framme vill man ju fram med fina långa t-shirtar (v-ringade för min del gärna), färgglatt och nästan somrigt.
Jag har fortfarande den blåa Twist&Tango-tröjan/klänningen i huvudet som jag bloggade om tidigare. Fyfan vad jag vill ha den...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0