påsktraditioner och stationer

Ibland hatar jag traditioner. Som igår. Kändes som att alla satt på dessa jäkla påskmiddagar med sina familjer. Så jag hade lite brist på saker att göra. Men samtidigt avundas jag väl lite att dom hade påskmiddag, för det var säkert gott och trevligt. Blev dock medbjuden av en vän, men att sitta hemma hos andras föräldrar kändes lite fel.

Gårdagens roligaste måste varit då en kompis bjöd över mig på fest (som inte var fest till slut alls). Jag hade inget smink men var förberedd med allt i väskan. Så in på tågstation på en toalett och på med sminket! Skrattade för mig själv när jag stod där på en sunkig toalett och kletade på lite smink. Bra blev det dock ;)
Och nej, jag är inte en av dom brudar som står i en timma med sminket. Så mycket behöver jag inte anstränga mig för att det ska se bra ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0