got to be kidding

Mitt psyke och jag är inte överens. Jag behöver ungefär 7-8 timmar sömn på en natt för att jag ska kunna vara pigg osv dagen efter.
Klockan är just nu 00:56 och jag ska upp 06:45. Det kommer inte ens upp i 7 timmar. Jag har alldeles för mycket tankar och känslor snurrande känner jag.

Detta känns inte bra:
Fredag natt,  5 timmar sömn efter en utekväll
Lördag natt, 6 timmar sömn
Söndag natt, knappt under 6 timmar
Inatt? Ja, det är hittills ca 6 timmar kvar tills jag ska upp och jag sover inte än.

vadfan?!

Kommentarer
Postat av: Trees

Men vad jobbigt! Är det något jobbigt dina tankar snrrar kring eller?? Jag brukar lägga mig & läsa då, då deckar jag direkt! :)

2009-04-28 @ 12:07:37
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0