framtidsutsikter

Nu är det klart med skolan. Äntligen lite målmedvetenhet igen!
Jag trivdes ju verkligen inte på min APU-plats och störde mig på att jag var tvungen att göra något som jag inte ville. Men nu är det löst. Sa upp mig ifrån platsen i måndags och gick till skolans studievägledare för att diskutera möjligheterna kring mina mål och min utbildning.
Så nu är jag "ledig" fram tills de andra är klara med sin praktik. Vill säga 1,5 vecka. Under den tiden ska jag fixa mina 3 IG:n som jag har sen första årskursen.
Detta kommer nog sluta bra.


Och om några timmar är det dags för ett svettigt muskel-step pass igen ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

vaaa?!? fan va skönt! jag skulle också vilja jobba upp mina ign istället för att leka slav städare =(



Kul att det löste sig för dig iallafall =) vart håller du hus på psykologi lektionerna förresten, har inte sett skymten av dig??

2009-04-16 @ 21:09:06
URL: http://www.S00F.blogspot.com
Postat av: tres

Hoppas du klarar IG.na, de e fan inte kul o gå runt med dom hängandes efter sig.. jag har också ett att ta itu med!^^ heja oss då!

2009-04-19 @ 23:38:29
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0