blogg-mania!

Jag följer såklart några bloggar jag med och tänkte då dela med mig av vad jag har för tidsfördriv och roas av.

  • Sophie and the city
    Grymt söt tjej med snygg stil. Mycket outfit-bilder, vilket gillas. Tidigare bodde hon i New York och studerade, vilket gör det värt att bläddra bakåt lite.

  • Anna Hibbs - I en Anna(n) del av stureplan
    Efter att ha kikat in hos Sophie så tar jag en sväng in till Anna Hibbs. Varför? För att hon är så grymt ärlig, rak och öppen! Hon väcker känslor och skäms inte för något. Creeds!

  • Bloggkommentatorerna
    Ypperligt bra sätt att hålla koll i bloggvärlden och även lyckas trilla in på nya bloggar! Välskrivet och ärligt, rätt upp och ned.

  • Tyra Sjöstedt
    En grymt fin tjej som bjuder på sig själv till 100%! Det skriks, det skrattas och det gråts. Ett plus är att hon jobbar som modell, så lite vackra bilder dyker upp då och då. Sedan är ju kategorin "Öka ditt självförtroende" suverän. Titta själv så förstår ni!

  • Kenza
    En av Sveriges storbloggar. En tjej med snygg stil och ett vardagsliv som till viss del kan vara intressant att läsa om. Men vart har alla "dagens outfit"-bilder tagit vägen? Det är vad jag fann som mest intressant.

  • Madelino
    Välskrivet, roande och till viss del galet. Man måste själv läsa för att förstå. Så in och glo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0